Sommaren är här

Äntligen!
Veckan började helt fantastiskt, åkte ut till Norrtälje med A och hundarna, ja just det jag har en egen hund nu också. Vi åkte cross på fyllan i skogen, brände mig ordentligt på avgasröret men det gör inte så mycket, det roliga övervägde det dåliga. Vi åkte även flakmoppe, jag med 2 hundar på flaket och A som körde. Helt fantastiskt roligt, hundarna älskade det.
Hängde även runt i "centrum" där vi träffade på diverse roliga karaktärer, tror aldrig jag behövt förklara mitt och A's förhållande så många gånger. MEn jag trivs som vi har det nu. Vänner, med förmåner. Vi blir så mycket bättre på sommaren, då njuter vi verkligen av varandras sällskap och hittar på skojjigheter. Jag vet att han tycker likadant också. Vilket är skönt, för annars vet man ju adrig riktigt med A.
Ordnade till mig en date med en kille imorrn också, ska bli intressant, jag misstänker att A blir lite svartsjuk när han inser att killar faktiskt finner mig attraktiv och rolig eftersom han inte tänker på mig riktigt på det sättet, men han ser å andra sidan inga tjejer på det sättet riktigt tror jag. Alltså nu menar jag inte att han inte tycker att jag ser bra ut och är rolig för det gör han väl, men han ser ju mig som en vän och inte på det sättet som killarna där visade tydligt.
Det fick honom att tänka till lite tror jag, för ju fler folk som frågade om våran relation ju mer fick han det att låta som vi var ett par och var närmre mig.
Jag ska vara ärlig och säga att jag gillar när han blir sån, man känner sig mer uppskattad, och det är inte alltid han visar det även om jag vet att han gör det.
Fan vad jag älskar sommaren! Då trivs jag som bäst, och då är jag och A som grymmast. På vintern bråkar vi jämt så är en frisk fläkt nu efter den här långa jävla vintern.
Snart kommer han hem med bärs, så ska vi äta lasagne. Lär bli smaskigt.
Ska försöka röja upp lite mer innan han kommer.

Lämnar mina obefintliga läsare med ett musiktips:
Jamie T - Sticks 'n' stones
Heippa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0